Skip to content

FRI FRAKT PÅ ORDRER OVER KR 1500,-

Cart

Your cart is empty

Article: Reklamasjon

Reklamasjon

Inne i mellom opplever vi at kundene våre ønsker å reklamere på et produkt. Det er ikke til å unngå. Noen ganger er det feil ved produktet, andre ganger er opplevelsen av feil, eller avvik fra forventning, forbrukerfeil. Tommelfingerregelen er at vi ikke mister en kunde pga slike tilfeller. Det er en mulighet for å vinne nye kunder! Generelt gjelder selvsagt kjøpsloven og de rettigheter og forpliktelser vi har, pluss sunn fornuft!
Er dere usikre ved forbruker reklamasjoner, ta kontakt med oss - vi bidrar gjerne. 

Read more

Målsøm

MÅLSØM er et fantastisk alternativ i vår bransje og Frislid er kanskje den beste leverandøren dere har til å utføre målsøm. Kunden kan sammen med dere designe sin egen dress, eller jakke! Med Fris...

Read more

Leveringstider

Vi strekker oss langt for å levere så raskt som mulig. Supplering fra lager vil være levert i butikk på én dag til landets største byer, om bestillingen mottas innen klokken 12.00. Ellers kan påreg...

Read more